LA ESPOSICIÓN DEL QUINTU CENTENARIU DE PEDRO MENÉNDEZ TRESLLADASE AL CENTRU SOCIAL DE LA CARRIONA

ENTAMADA POL CONCEYU D’AVILÉS Y DISEÑADA POL PROFESOR JOSÉ ANTONIO ÁLVAREZ CASTRILLÓN, CRONISTA OFICIAL DE OSCOS, CONSTA DE DIEZ PANELES QUE RECUEYEN LA VIDA DEL MARÍN NEL SO CONTESTU HISTÓRICU

La esposición del Quintu Centenariu de Pedro Menéndez treslladase al Centru Social de La Carriona y va poder visitase dende güei hasta’l 31 d’agostu. Entamada pol Conceyu d’Avilés y diseñada pol profesor José Antonio Álvarez Castrillón, cronista oficial de Oscos, consta de diez paneles que recueyen la vida del marín nel so contestu históricu.

Rematáu’l cursu escolar, la esposición itinerante que conmemora’l Quintu Centenariu de la Nacencia de Pedro Menéndez treslládase esti branu de los centros educativos a los centros socioculturales d’Avilés. Tres la so estancia na Biblioteca de La Lluz mientres el mes de xunetu, l’amuesa treslladar al Centru Social de La Carriona dende güei xueves, día 1, hasta’l 31 d’agostu.

Podrá visitase de forma llibre y gratuita nos horarios habituales del centru mientres el branu: de llunes a vienres, de 11:00 a 13:30 y de 16:00 a 20:00 hores.

L’espaciu espositivu consta de diez paneles nos que se recueye la vida de Pedro Menéndez, el so contestu históricu, la realidá del otru llau del Atlánticu, les meyores técniques que desenvolvió y l’alcordanza que caltien n’Avilés como llugar de memoria. Amás, hai un espaciu especial para la primer ciudá que los europeos fundaron no que güei son los Estaos Xuníos d’América, San Agustín de la Florida, hermanada con Avilés.

Nacida cola misión de dar a conocer y recordar la figura del Adelantráu ente les avilesines y los avilesinos de toles edaes, la esposición amosóse mientres el cursu escolar nos centros educativos de la ciudá, tanto de Primaria como de Secundaria y Bachilleratu, públicos como alcordaos, nos centros socioculturales mientres el períodu branizu.

Hasta’l momentu, 20 centros escolares, que cunten con alredor de 10.000 alumnos y alumnes, solicitaron acoyer la esposición nes sos instalaciones, y hai feches reservaes pa la so exhibición nellos hasta payares. Coles mesmes, yá se recoyeron pidimientos pa estender l’amuesa a otros conceyos d’Asturies.

El profesor y cronista oficial de Oscos, José Antonio Álvarez Castrillón collaboró n’otres actividaes congresuales y espositives llevaes a cabu n’Avilés, como les dedicaes a los Fueros d’Avilés, Avilés na Edá Media o Avilés nel Camín de Santiago. Esta esitosa nueva amuesa enmarcar nel programa conxuntu d’actos que recuerden a Pedro Menéndez 500 años dempués de la so nacencia.

Fuente: http://asturnews.com/

Sin Comentarios.

Responder

Mensaje